بررسی هدست بلادی ای فورتک مدل A4Tech G600i

توضیحات

هدفون Bloody E Fortek G600i

7.1 صدای مجازی

مشخصات، قیمت و خرید هدست Bloody E Fortek G600i برای شناسایی دشمنان خود بر اساس موقعیت مکانی آنها و غرق شدن در دنیای بازی های مجازی، صدای جهت دار واقعی را تجربه کنید.

میکروفون متحرک

میکروفون حذف نویز قابل تنظیم 360 درجه می تواند صداهای فوق العاده حساسی به شما بدهد و صدای شما را در همه جهات دریافت کند.

هدفون ارگونومیک سه بعدی

با پدهای گوش سه بعدی بسیار نرم، توزیع وزن متعادل و کاهش نیروی گیره برای حداکثر راحتی

اسپیکر با طراحی دو محفظه

محفظه‌های صدای دوگانه به هر هدفون اضافه می‌شود تا وضوح و وضوح صدای استثنایی را ارائه دهد، در حالی که از صدای ناسازگار اکثر هدفون‌های موجود در بازار جلوگیری می‌کند.

درایور برش لیزری

این هدفون با یک درایور با پوشش تیتانیوم 50 میلی‌متری ساخته شده است که با طراحی چند لایه طراحی شده است تا وضوح بالا و یادداشت‌های دقیقی را برای بالا و میانه ایجاد کند.

امکانات، قیمت و خرید هدفون G600i عکس دار و پاسخ به سوالات کاربران با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده A4Tech)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی هدست بلادی ای فورتک مدل A4Tech G600i" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی هدست بلادی ای فورتک مدل A4Tech G600i"، کلیک کنید.