بررسی هدست بلادی ای فورتک مدل A4Tech G300

توضیحات

هدفون Bloody E Fortek G300

هدبند آویزان

مشخصات، قیمت و خرید هدفون Bloody E Fortek G300 هدبند چرمی نرم تعلیق، طراحی هوشمندانه برای سرهای مختلف، که تناسب راحت و راحتی را بدون کشش در حین استفاده فراهم می کند.

دیافراگم بلندگو برش لیزری

ووفر 40 میلی متری حاوی آهنرباهای NdFeb و یک سیم پیچ ولتاژ بالا CCAW است. دیافراگم برش لیزری منحصر به فرد بسیار دقیق است. پخش صدا از بازی

طراحی ایزومتریک دو دوربین

محفظه‌های صدای دوگانه به هر هدفون اضافه می‌شود تا وضوح و شفافیت صدای استثنایی را ارائه دهد، در حالی که از صدای ناسازگار اکثر هدفون‌های موجود در بازار جلوگیری می‌کند.

میکروفون حذف نویز همه جانبه

حذف نویز با کیفیت بالا و میکروفون با حساسیت بالا، چت شفاف با سایر بازیکنان را تضمین می کند.

لیوان گوش بزرگ فوق العاده نرم

ترکیبی از مموری فوم نرم با روکش چرمی هر شکاف زیر گوش را می‌بندد تا راحت‌ترین تناسب را تضمین کند و از ورود صدای خارجی به هدفون جلوگیری کند.

بوش با روکش طلا

کانکتورهای صوتی جک 3.5 میلی متری با روکش طلا، وفاداری و وضوح صدای استثنایی را ارائه می دهند.

امکانات، قیمت و خرید هدفون G300 عکس دار و پاسخ به سوالات کاربران با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده A4Tech)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی هدست بلادی ای فورتک مدل A4Tech G300" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی هدست بلادی ای فورتک مدل A4Tech G300"، کلیک کنید.