بررسی هدست با سیم ریزر مدلRazer TETRA FOR PS4

توضیحات

هدفون رایزر مدل TETRA برای PS4

مشخصات، قیمت و خرید هدست Razer Tetra یک هدست چت برای پلی استیشن 4 است. این هدست دارای میکروفون ضبط قلب است و صداهای پس زمینه را حذف می کند تا بتوانید در حین بازی با دوستان خود چت کنید و از بازی با کیفیت بالا لذت ببرید. بدنه هدفون از پلاستیک ساخته شده است که زیبا و مستحکم است همچنین محدوده پاسخگویی فرکانسی هدفون از 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز است که تمام محدوده شنوایی انسان را پوشش می دهد. بنابراین، صدایی صاف، غنی و آکوستیک ارائه می دهد. بالشتک های گوش با چرم مصنوعی با کیفیت بالا پوشیده شده اند. بنابراین استفاده طولانی مدت مشکلی برای کاربر ایجاد نمی کند.

علاوه بر این، عرق در گوش وجود ندارد و می توانید در تمام طول روز از هدفون استفاده کنید. میکروفون این محصول برای بازی با قابلیت حذف نویز و طراحی خاص که به راحتی روی سر قرار می گیرد ساخته شده است. همچنین امپدانس این هدفون 32 اهم است. در کل این هدفون برای گیمرها ساخته شده و کیفیت بسیار بالایی دارد. هدفون تترا تنها 70 گرم وزن دارد و وزن آن را اصلا روی سر و گوش خود احساس نمی کنید و می توانید ساعت ها از آن استفاده کنید. میکروفون این هدفون به گونه ای طراحی شده است که صدای محیط را حذف می کند و حتی در صورت پخش با سیستم صوتی بلند، تنها صدای شما از طریق میکروفون به مخاطب منتقل می شود و کوچکترین صدای محیطی ممکن است که در مکالمه شما شنیده می شود. همچنین الگوی ضبط قلب بیشترین صدا را از جلو دریافت می کند و با دور شدن از خط مرکزی اصلی میکروفون میزان صدای دریافتی نیز کاهش می یابد و تقریبا هیچ صدایی از پشت میکروفون ضبط نمی شود. علاوه بر این، این محصول دارای کنترل پنل روی خط برای تنظیم و قطع صدا بوده و با جک 3.5 میلی متری به تمامی کنترلرهای PS4 متصل می شود.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده Razer)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی هدست با سیم ریزر مدلRazer TETRA FOR PS4" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی هدست با سیم ریزر مدلRazer TETRA FOR PS4"، کلیک کنید.