بررسی مینی کیس لنوو نسل نهم مدل Lenovo V530S i5

توضیحات

قاب مینی نسل نهم Lenovo V530S i5

مینی کیس لنوو V530S سیستمی است که توسط کمپانی محبوب لنوو تولید شده است و با توجه به کانفیگ هایی که دارد می تواند برای کار اداری، تجاری، تجاری و … برای شما مناسب باشد و همچنین قادر به رسیدگی سریع به انواع مختلف می باشد. عملیات بهترین ویژگی این مینی کیف، طراحی، ابعاد و وزن آن است ابعاد 100mm * 304.4mm * 274.8mm و وزن 4.2 کیلوگرم که به راحتی در منزل، شرکت یا محیط اداری قابل جابجایی است و از نظر طراحی بدنه بسیار مقاوم و مناسب می باشد، می تواند در برابر ضربه و یا اتفاقاتی که باعث آسیب به مینی کیس می شود مقاوم باشد. کیف کوچک Lenovo V530S به شما امکان می دهد کارهای بیشتری انجام دهید، ظرفیت عملکرد حافظه را بهینه کنید و برای کارمندان شما راحت است، با چهار پورت USB در جلو برای دسترسی آسان به اتصالات جانبی.

حال نگاهی به مشخصات فنی این مینی کیس می اندازیم Lenovo V530S دارای نسل دوم i5-9400 و همچنین دارای پردازنده گرافیکی Intel UHD 630 می باشد. حافظه نهان مناسب 9 مگابایت، ظرفیت اصلی هارد دیسک این مینی کیس 500 گیگابایت نوع HDD است. این مینی کیس پورت USB 2.0 ندارد، اما هشت پورت USB 3.0 روی این مینی کیس وجود دارد. لازم به ذکر است که این مینی کیس از بندر HDMI همچنین پشتیبانی می کند و قابلیت استفاده از کارت حافظه SD را نیز دارد. این مینی کیس دارای درایو نوری است، سیستم عامل mini case V530S 64 بیتی با ویندوز 10 است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مینی کیس لنوو نسل نهم مدل Lenovo V530S i5" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مینی کیس لنوو نسل نهم مدل Lenovo V530S i5"، کلیک کنید.