بررسی موس ای فورتک مدل A4Tech OP-330S

نقد و بررسی

ماوس E Fortek OP-330S

کلیک های بی صدا (شماره مدل: OP-330S)

مشخصات، قیمت و خرید موس E-Fortek OP-330S شما را روی کار در حال انجام متمرکز نگه می دارد و نگرانی مزاحم دیگران را از بین می برد.

عمر دکمه 5 میلیون کلیک

با کیفیت عالی، بیش از 5 میلیون کلیک تضمین شده است.

1200 DPI

تضمین ردیابی صاف و دقیق در همه جا، حتی روی منسوجات مودار. پد ماوس خود را دور بیندازید!

چرخ اسکرول گسترده تر

چرخ مدرسه عریض تر، راحتی بهینه انگشت را در طول استفاده طولانی مدت فراهم می کند.

8 در یک

8 حرکت برای انجام دستورات قابل انتخاب با کلیدهای میانبر.

چرخ 4 طرفه

اسکرول هوشمند افقی و عمودی

E-Fortek یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم جانبی کامپیوتر در جهان است. Mouse E-Fortek OP-330S یک ماوس سیمی است که از طریق درگاه USB به رایانه یا لپ تاپ متصل می شود. وجود یک کلید اضافی در این ماوس باعث شده است که عمر آن نسبت به ماوس های معمولی بیشتر باشد. موس E-Fortech به عنوان یک ماوس ارزان و با کیفیت به بازار عرضه شده است که اپتیکال بوده و دقت آن DPI-1200 می باشد.

امکانات ماوس OP-330S قیمت و خرید همراه با عکس و پاسخ به سوالات کاربران با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده A4Tech)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی موس ای فورتک مدل A4Tech OP-330S" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی موس ای فورتک مدل A4Tech OP-330S"، کلیک کنید.