بررسی مایکروسافت ویندوز 10 پرو

نقد و بررسی

مایکروسافت ویندوز 10 پرو

مایکروسافت ویندوز 10 پرو یا ویندوز 10 پرو دارای ویژگی های رمزگذاری اطلاعات، ورود از راه دور و ایجاد ماشین های مجازی از دیگر ویژگی های این ویندوز است. ویندوز 10 پرو را طبق نامش می توان نسخه حرفه ای ویندوز برای کاربران حرفه ای و معمولی دانست.

علاوه بر این، مایکروسافت این سیستم عامل را به طور کامل مجهز کرده است تا افراد حرفه ای در هر نوع کسب و کاری را در خود جای دهد تا طیف گسترده ای از کاربران حرفه ای و عمومی را پوشش دهد.

ممکن ها:

کورتانا : دستیار شخصی مایکروسافت برای کمک به انجام آسان کارها طراحی شده است.

ویندوز سلام : گواهینامه ای که به شما امکان دسترسی فوری به همه دستگاه هایتان را می دهد. فقط از چهره یا اثر انگشت خود برای ورود به دستگاه های دیگر استفاده کنید.

پیوستگی : با استفاده از این قابلیت می توانید از موس و کیبورد استفاده کنید. یا صفحه نمایش خود را برای عملیات لمسی آماده کنید.

بازی عالی : شما همچنین می توانید بازی های مورد علاقه خود را انجام دهید. همچنین می توانید با دستگاه های ایکس باکس و ویندوز 10 با افراد دیگر ارتباط برقرار کنید.

فروشگاه ویندوز : این فروشگاه بزرگ مایکروسافت است که امکان خرید محصولات دیجیتال را در همه دستگاه ها فراهم کرده است.

چند وظیفه ای : برای مدیریت چندین کار استفاده می شود و دارای ویژگی هایی مانند Action Center، Task Viewer و Snap Assist است.

فرصت ها

ویندوز 10 پرو طیف وسیعی از نیازها را پوشش می دهد. زیرا علاوه بر ویندوز 10 پرو که علاوه بر تمامی ویژگی های موجود در ویندوز 10 هوم، به طور ویژه با ویژگی های امنیتی پیشرفته و ویژگی های خاص کسب و کار برنامه ریزی شده است، امنیت برای کار گروهی و پشتیبانی از سیاست های گروه تجاری را افزایش می دهد.

دسکتاپ از راه دور (دسکتاپ از راه دور):

دسکتاپ از راه دور به کاربر اجازه می دهد تا از راه دور به دستگاه خود دسترسی داشته باشد. این ویژگی امکان دسترسی به تمامی برنامه ها و منابع شبکه کاربر را فراهم می کند. دسکتاپ از راه دور زمانی که در تعطیلات، مسافرت و جاهایی که به کامپیوتر شخصی دسترسی ندارید بسیار موثر است.

BitLocker:

Bitlocker به کاربر این امکان را می دهد که کل اطلاعات را با یک کلید 128 بیتی یا یک کلید 256 بیتی برای محافظت از اطلاعات رمزگذاری کند. این ویژگی از اطلاعات در برابر سارقان و افراد غیر مجاز محافظت می کند.

Windows Defender و Device Guard (Windows Defender):

Windows Defender به طور پیش فرض از سیستم در برابر بدافزار محافظت می کند.

VeraCrypt:

VeraCrypt برای رمزگذاری فایل هنگام ارسال “Encrypt-on-the-fly” استفاده می شود. VeraCrypt می تواند یک پارتیشن یا کل دستگاه ذخیره سازی را با احراز هویت پیش از بوت رمزگذاری کند. یا با ایجاد یک دیسک رمزگذاری شده مجازی در یک فایل از آن محافظت کنید.

حفاظت از اطلاعات ویندوز (WIP):

Windows Data Protection یا WIP از نشت اطلاعات بالقوه بدون تغییر تجربه کاربر جلوگیری می کند. محافظت از اطلاعات ویندوز (WIP) همچنین به کاربر کمک می‌کند تا از برنامه‌ها و داده‌های شرکتی در برابر نشت تصادفی داده‌ها از دستگاه‌های متعلق به شرکت و دستگاه‌های شخصی که کارمندان برای کار استفاده می‌کنند محافظت کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مایکروسافت ویندوز 10 پرو" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مایکروسافت ویندوز 10 پرو"، کلیک کنید.