بررسی ماوس گیمینگ فورتک مدل A4Tech X-710BK

نقد و بررسی

3 موس گیمینگ Fortek X-710BK

ویژگی ها، قیمت و خرید ماوس گیمینگ فورتک X-710BK که یکی از موس های شرکت فورتک می باشد، از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار بوده و آزادی حرکت و راحتی بیشتری را برای فرد به ارمغان می آورد. یکی از مهم ترین ویژگی های این ماوس مدرن و حرفه ای ارزش خرید بالا با قیمت بسیار مناسب، کارایی و راحتی، کارکردها و آپشن های زیاد، طراحی زیبا و شیک، کیفیت ساخت قطعات داخلی و خارجی و حداکثر لذت است. در توابع حرفه ای و معمولی ذکر شده است. ماوس پرکاربردترین ابزار در رایانه های شخصی است و تجربه ای خوشایند و لذت بخش را برای شما فراهم می کند.

ماوس با استفاده از کابل به کامپیوتر متصل می شود و مکان نما را روی صفحه حرکت داده و هدایت می کند. ماوس در هر کجا که باشد، بر حسب نیاز، با زدن دکمه سمت راست یا چپ، عمل کرده و کار را پیش می برد. ماوس گیمینگ ای فورتک مدل X-710BK یکی از موس های شرکت ای فورتک است که برای گیمرها و علاقه مندان به بازی های رایانه ای ساخته شده و امکان حرکت آزادانه و برنده شدن در بازی ها را به کاربر می دهد.

موس E4Tech مدل X-710BK دارای دقت بسیار بالا، طراحی شیک و گیمینگ و کیفیت کار خوب است. تعداد کلیدهای این ماوس 7 عدد و وضوح آن 2000DPI می باشد. این ماوس برای افرادی با دست های بزرگ مناسب است و با طراحی ارگونومیک خود تا مدت ها احساس خستگی نخواهند کرد. ماوس X-710BK از طریق پورت USB به کامپیوتر و لپ تاپ متصل می شود و دارای لیزر نوری با وضوح 2000 dpi می باشد.

امکانات، قیمت و خرید ماوس گیمینگ Fortek X-710BK با تصاویر و پاسخ به سوالات کاربران با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده A4Tech)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی ماوس گیمینگ فورتک مدل A4Tech X-710BK" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی ماوس گیمینگ فورتک مدل A4Tech X-710BK"، کلیک کنید.