بررسی ماوس گیمینگ بلادی ای فورتک مدل A4Tech Bloody A60

نقد و بررسی

موس بازی A4tech A60

مشخصات، قیمت و خرید موس گیمینگ Bloody E Fortek A60 که اغلب به عنوان یکی از بهترین ماوس‌های بازی درگ و کلیک نامیده می‌شود، معمولاً بافت آن از A70 پیشی گرفته است. سوئیچ های مورد استفاده شامل LMB و RMB هستند که بر اساس سیستم نوری مکانیکی Light Strike که دارای پاسخ سریع رعد و برق (با تاخیر تنها 0.2 میلی ثانیه) است. Bloody a60 بدنه ای کاملا متقارن دارد اما در عین حال طراحی دستگاه بسیار گیمینگ بوده و این ماوس قابلیت لغزش را دارد.

مشخصات موس Bloody A60

ماوس Bloody a60 که ظاهری چشم نواز دارد، دارای سطح کاری روشن و گویا است که با گسترده‌ترین پالت سایه‌ها بیشتر بر آن تاکید می‌شود. پایه های فلزی با استحکام بالا بر اساس فناوری نوآورانه پایه ماوس فلزی Armor ساخته شده اند. محدوده فرکانس این ماوس گیمینگ 1000-125 هرتز است. سنسور استفاده شده در ماوس نیز قابل اعتماد است و اپتیک آن وضوح 800-4000 dpi را ارائه می دهد. این سنسور با شتاب گیری های ناگهانی در سطح G20 به طور قابل اعتماد کار می کند. این ماوس دارای 7 دکمه است که 5 تای آن در سطح جلویی و 2 دکمه در دیواره جانبی قرار دارد.

دکمه های Bloody Mouse a60

این محصول یکی از بهترین مدل های ارائه شده توسط گیمرها است و قیمت Bloody Mouse A60 حدود 25 دلار است که با توجه به قابلیت هایی که دارد بسیار ارزشمند است و تا 20 میلیون کلیک ماندگاری بالایی دارد. روی Bloody A60 در مجموع 8 دکمه وجود دارد: چپ، چرخ اسکرول، راست، 2 دکمه کناری و 3 دکمه وسط. کنار، چپ، راست و چرخ اسکرول از طریق نرم افزار قابل برنامه ریزی هستند.

3 دکمه وسط دارای برچسب “1”، “n” و “3” هستند. اینها در اصل ماکرو هستند. دکمه “1”، زمانی که فعال باشد، به هر کلیک اجازه می دهد تا 1 کلیک حساب شود. دکمه ‘n’ هر 1 کلیک را به عنوان 2 کلیک حساب می کند. دکمه “3” یکسان است اما برای 3 کلیک. از این ماکروها در Hypixel استفاده نکنید، ممکن است تحریم شوید. تعداد کلیک ها را می توان با رنگ چرخ اسکرول شناسایی کرد: 1 کلیک قرمز، n کلیک سبز و 3 کلیک نارنجی است. خود دکمه ها بی صدا و راضی کننده هستند.

Bloody a60 برای کار با دو دست طراحی شده است، اما دکمه های کناری در سمت چپ قرار دارند و برای استفاده با دست راست مناسب تر است. این محصول یکی از ارگونومیک ترین ماوس های دوجداره بوده و کاملا راحت می باشد. پایه ها از نوع X-Glide زرهی هستند که تا 300 کیلومتر دوام می آورند. آنها احساس خوبی نسبت به گیمر دارند. مواد به کار رفته حس قوی می دهند و بسیار بادوام هستند.

امکانات، قیمت و خرید ماوس گیمینگ A4Tech A60 با تصاویر و سوالات متداول کاربر با بهترین قیمت و نقدی در هنگام تحویل در فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده A4Tech)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی ماوس گیمینگ بلادی ای فورتک مدل A4Tech Bloody A60" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی ماوس گیمینگ بلادی ای فورتک مدل A4Tech Bloody A60"، کلیک کنید.