بررسی ماوس گیمینگ بلادی ای فورتک مدل A4Tech A70

توضیحات

موس بازی A4tech A70

مشخصات، قیمت و خرید موس گیمینگ E-Fortek A70 محصولی باکیفیت و عالی با طراحی فوق العاده از شرکت E-Fortek است که در تولید لوازم جانبی بازی باکیفیت از شهرت بالایی برخوردار است. موس های گیمینگ DPI یا CPI بالایی دارند و با سنسورهایشان برای پاسخگویی سریع طراحی شده اند، اما نکته مهم در مورد ماوس گیمینگ این است که لرزش نشانگر ماوس به حداقل رسیده و کاملاً مطابق با حرکات دست حرکت می کند.

تعداد دکمه ها برای پاسخ های سریع و از پیش تعیین شده و همچنین تغییر سرعت DPI یکی از ویژگی های ماوس های مخصوص بازی است که هنگام کلیک کردن بر روی eFortek bloody a70 به دستورات در کمتر از 0.2 میلی ثانیه با کمترین نویز ممکن پاسخ می دهند. یک ماوس مادون قرمز با سرعت پاسخ دهی بسیار بالا و طول عمر 2 میلیون دور دارای سه حالت عکاسی قابل تنظیم در کنار ماوس گیمینگ A4tech می باشد.

طراحی عالی برای جلوگیری از دوبار کلیک ناخواسته که کیفیت ساختاری ماوس را نشان می دهد. 6 حالت تک تیرانداز قدرتمند برای راحتی کار در بازی هایی که در آن نقش یک تک تیرانداز را بازی می کنید وجود دارد. پد ماوس فلزی برای جلوگیری از ساییدگی و کاهش کیفیت ماوس گیمینگ A4tech Bloody A70 و همچنین موس عالی وجود دارد. عملکرد محصول با حافظه داخلی 160 کیلوبایت پشتیبانی از درایور ماوس و پروفایل های پیکربندی امکان تنظیم دستورات ترکیبی با یک کلیک.

امکانات، قیمت و خرید ماوس گیمینگ A4tech A70 با تصاویر و پاسخ به سوالات کاربران با بهترین قیمت و گزینه نقدی در فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده A4Tech)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی ماوس گیمینگ بلادی ای فورتک مدل A4Tech A70" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی ماوس گیمینگ بلادی ای فورتک مدل A4Tech A70"، کلیک کنید.