بررسی ماوس مخصوص بازی تسکو مدل Tsco TM 755 GA

توضیحات

ماوس گیمینگ Tesco TM 755 GA

مشخصات، قیمت و خرید ماوس گیمینگ Tesco TM 755 GA یکی از بهترین برندهای ایرانی است که در سال 1380 تاسیس شد و شروع به تولید تجهیزات کامپیوتری از جمله ماوس های پرکاربرد و با کیفیت کرد. این ماوس نوری است و هنگام کار با آن چراغ های LED با نور بسیار جذاب و زیبایی می درخشند. وزن این محصول کمتر از 140 گرم بوده و دارای 7 کلید کاربردی می باشد. در ضمن سنسور این محصول از نوع اپتیکال می باشد که کاربران می توانند به راحتی در سطوح مختلف از آن استفاده کنند. ماوس گیمینگ Tesco TM 755 GA به صورت بی سیم به لپ تاپ یا کامپیوتر متصل می شود و کار با دستگاه را آسان تر می کند. کابل دستگاه حدود 1.8 متر طول دارد و به پورت USB متصل خواهد شد. یکی از ویژگی های بسیار خوب این دستگاه روکش کنفی روی کابل است که باعث دوام بیشتر و سهولت کار ماوس می شود. این ماوس پرکاربرد دارای دقت بسیار بالایی در محدوده 1200 تا 3200 dpi می باشد و برای انجام هر بازی کامپیوتری بسیار مناسب است.

امکانات، قیمت و خرید ماوس گیمینگ Tesco TM 755 GA با عکس و پاسخ به سوالات کاربران با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده TSCO)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی ماوس مخصوص بازی تسکو مدل Tsco TM 755 GA" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی ماوس مخصوص بازی تسکو مدل Tsco TM 755 GA"، کلیک کنید.