بررسی ماوس مخصوص بازی تسکو مدل Tsco GM 2028

توضیحات

ماوس Tesco GM 2028

مشخصات، قیمت و خرید موس GM 2028 یکی از بهترین ماوس های گیمینگ موجود در بازار است که علاوه بر ساخت عالی، برای ساعت ها بازی نیز مناسب است. با توجه به قیمت های بازار، تسکو سعی دارد این محصول را همانند دیگر محصولات خود با قیمتی بسیار مقرون به صرفه عرضه کند. در این بررسی نگاه دقیق تری به موس GM 2028 خواهیم داشت که مانند سایر ماوس های بازی مجهز به نورپردازی RGB است و ماوس GM 2028 با سیم و با انواع سیستم های دارای کانکتور USB سازگار است. نگران اتصال به سیستم های مختلف کامپیوتری نباشید. با استفاده از GM 2028 می توانید بدون نگرانی به هر سیستمی که می خواهید متصل شوید. این ماوس دارای 8 کلید فیزیکی است که مجهز به کلیدهای ماکرو نیز می باشد که با استفاده از نرم افزار مربوطه قابل تنظیم هستند. عمر مفید این ماوس 50 میلیون بار است که برای یک ماوس گیمینگ عدد خوبی است. نوع سنسور استفاده شده در این ماوس اپتیکال یا اپتیکال می باشد که با این قابلیت می توانید بر روی هر سطحی بسیار راحت و روان کار کنید.

امکانات، قیمت و خرید ماوس گیمینگ Tsco GM 2028 با تصاویر و پاسخ به سوالات کاربران با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده TSCO)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی ماوس مخصوص بازی تسکو مدل Tsco GM 2028" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی ماوس مخصوص بازی تسکو مدل Tsco GM 2028"، کلیک کنید.