بررسی ماوس لاجیتک مدل Logitech M100

توضیحات

موس لاجیتک M100

سادگی محض

مشخصات، قیمت و خرید ماوس لاجیتک M100 راحت، آسان و آماده به کار. این ماوس دوسویه سایز کامل ساده و آماده است تا بدون سر و صدا به خواسته های شما رسیدگی کند. فقط کابل را به پورت USB وصل کنید و با ماوسی که فقط کار می کند در راه خواهید بود.

USB یک ماوس سیمی است

زیبا و ساده است. به سادگی کابل را به پورت USB وصل کنید و M100 آماده استفاده است. بدون دانلود، بدون راه اندازی، بدون سر و صدا.

راحتی برای هر دو دست

چپ دست یا راست دست، ساعت به ساعت با این طراحی سایز کامل برای هر دو دست احساس راحتی خواهید کرد.

بادوام و قابل اعتماد

M100 با همان استانداردهای کیفیت بالا و قابلیت اطمینان ساخته شده است که لاجیتک را به یک رهبر جهانی در زمینه موس و کیبورد تبدیل کرده است.

M100 از سنسور نوری با قابلیت تشخیص 1000 نقطه در اینچ استفاده می کند یا به عبارتی دقت سنسور موس لاجیتک M100 1000dpi است. شاید این دقت خیلی زیاد نباشد، اما به شما حرکت نرم و کنترل خوبی روی نشانگر ماوس می دهد. بر روی این ماوس شما باید کلیک چپ و راست و یک کلید اسکرول کلیک کنید. این ماوس با کابل و از طریق رابط USB به کامپیوتر یا لپ تاپ شما متصل می شود و برای استفاده از آن نیازی به نصب ندارید. درایور یا نرم افزار خاصی که ندارید در مجموع می توان گفت که M100 یک ماوس ساده و زیبا است که برای استفاده روزمره طراحی شده است و می تواند یک انتخاب ایده آل برای کاربرانی باشد که در خانه یا محل کار زیاد با ماوس کار می کنند. . ناگفته نماند که طراحی این ماوس به گونه ای است که می توانید به راحتی با دو دست با آن کار کنید و به دلیل اندازه خوب حمل و نقل آن آسان است.

امکانات، قیمت و خرید موس M100 عکس دار و پاسخ به سوالات کاربران با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده لاجیتک)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی ماوس لاجیتک مدل Logitech M100" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی ماوس لاجیتک مدل Logitech M100"، کلیک کنید.