بررسی ماوس تسکو مدل Tsco TM-304

توضیحات

ماوس Tesco TM 304

امکانات، قیمت و خرید موس تسکو مدل TM 304 در رنگ مشکی با کابل 1.8 متری و به صورت پلاگین و پلی به سیستم شما متصل می شود. یکی از نقاط قوت این ماوس طراحی ارگونومیک آن است. با استفاده از این ماوس، انگشت شست شما می تواند کاملا استراحت کند و با توجه به اینکه این طرح در دو طرف ماوس است، افراد چپ دست نیز می توانند از آن استفاده کنند. این ماوس با استفاده از 6 دکمه سیستم شما را کنترل می کند و 3 میلیون کلیک دارد. این ماوس که با کابل ABS 1.8 متری به سیستم شما متصل می شود، یک ماوس با DPI بالا به حساب می آید، بنابراین کیفیت بسیار خوبی برای شما دارد. با دکمه dpi زیر دکمه اسکرول می توانید رزولوشن ماوس را از 800 dpi پیش فرض به سه حالت دیگر 1200، 1600 و 2400 تغییر دهید، این ماوس با ابعاد 112*73*39.5 میلی متر و وزن 87 گرم طراحی شده است. . می توانید از این ماوس با نسخه های قدیمی ویندوز مانند ویندوز 98، مک و حتی اندروید خود استفاده کنید.

امکانات، قیمت و خرید ماوس Tesco TM 304 با عکس و پاسخ به سوالات کاربران با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده TSCO)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی ماوس تسکو مدل Tsco TM-304" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی ماوس تسکو مدل Tsco TM-304"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه