بررسی ماوس تسکو مدل Tsco TM 295

توضیحات

ماوس Tesco TM 295

امکانات، قیمت و خرید ماوس Tesco TM 295 از طریق پورت USB به کامپیوتر متصل می شود. اتصال USB باعث می شود این ماوس به راحتی به هر کامپیوتری متصل شود. ماوس TM 295 تسکو دارای شش کلید برای انجام فعالیت های کامپیوتری است. کلیدهای Back و Forward در سمت چپ این ماوس قرار دارند. همچنین دارای دکمه تنظیم سطح DPI برای این محصول در بالای خود است. بدنه این ماوس از پلاستیک مرغوب ساخته شده است. نوع سنسور این محصول اپتیکال بوده و کاربر در استفاده از آن در اکثر سطوح با مشکلی مواجه نمی باشد. این محصول تسکو دارای دقت 1600 نقطه در اینچ است که به شما امکان می دهد تا نشانگر ماوس را روی صفحه نمایش با دقت بالایی حرکت دهید. این ماوس تسکو محصولی مقرون به صرفه است که برای انجام هر کاری روزانه و حرفه ای با کیفیت و دقت بالا مناسب است.

امکانات، قیمت و خرید ماوس Tesco TM 295 با عکس و پاسخ به سوالات مشتریان با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده TSCO)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی ماوس تسکو مدل Tsco TM 295" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی ماوس تسکو مدل Tsco TM 295"، کلیک کنید.