بررسی ماوس تسکو مدل Tsco TM 289

توضیحات

ماوس Tesco TM 289

ویژگی ها، قیمت و خرید موس تسکو tm 289 از پلاستیک ABS ساخته شده است که مقاومت بهتری در برابر ضربه از خود نشان می دهد. وزن این محصول 89 گرم و ابعاد آن 120*81*43 میلی متر می باشد. این ماوس به لطف وزن سبک و ابعاد مناسب، طراحی ارگونومیکی دارد و تجربه کاربری راحت و خوبی را ارائه می دهد. ماوس مدل Tesco tm 289 برای استفاده روزانه و اداری می باشد. امکان استفاده از این دستگاه با دو دست نیز وجود دارد. 6 دکمه روی بدنه ماوس طراحی شده است. سوئیچ DPI ماوس Tesco tm 289 را می توان روی 5 محدوده تنظیم کرد. محدوده دقت در نظر گرفته شده برای آن از 800 تا 2400DPI است که یک مزیت بزرگ برای یک ماوس معمولی است. راه اتصال این محصول به کامپیوتر یا لپ تاپ از طریق کابل USB 1.8 متری بوده و با انواع سیستم ها سازگاری دارد. طول کابل به گونه ای است که فضای بیشتری برای کار در اختیار شما قرار می دهد. با قابلیت plug-and-play می توانید با یک بار اتصال ماوس به راحتی بدون نصب برنامه خاصی از آن استفاده کنید. اگر به ماوسی نیاز دارید که بتوانید برای کارهای روزمره و اداری از آن استفاده کنید و در عین حال کیفیت و امکانات خوبی داشته باشد، ماوس سیمی تسکو مدل TM 289 را می توان بهترین انتخاب برای خرید و استفاده روزانه دانست. قیمت موس Tesco™ 289 مقرون به صرفه و مقرون به صرفه است که مزایای آن را تکمیل می کند. اگر قصد خرید موس تسکو tm 289 را دارید به سایت تکنولایف مراجعه کنید و آن را با بهترین قیمت خریداری کنید.

امکانات، قیمت و خرید ماوس Tesco TM 289 با عکس و پاسخ به سوالات مشتریان با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده TSCO)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی ماوس تسکو مدل Tsco TM 289" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی ماوس تسکو مدل Tsco TM 289"، کلیک کنید.