بررسی ماوس تسکو مدل Tsco TM 264N

توضیحات

ماوس Tesco TM 264N

مشخصات، قیمت و خرید ماوس Tesco TM 264N یکی از محبوب ترین محصولاتی است که ویژگی های خاص آن توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. تسکو با تمرکز قوی بر کیفیت و نوآوری، به عنوان پیشرو در صنعت شناخته می شود و کاربرد ویژه ای دارد. بدنه این ماوس از پلاستیک مرغوب ساخته شده است. شکل ارگونومیک آن کاملا به هر دو دست کاربر می رسد و فشار و خستگی را کاهش می دهد. این ماوس با یک کابل 1.5 متری به سیستم متصل می شود که توسط یک پوشش پلاستیکی محافظت می شود. ماوس TM 264N با فناوری نوری دقیق 800 تا 1600 به شما آزادی حرکت و استفاده بدون نگرانی در مورد مکان مناسب برای استفاده از آن را می دهد. دستگاه مذکور مجهز به سنسور نوری با وضوح بالا است که امکان کنترل دقیق مکان نما را فراهم می کند. چه در حال کار بر روی پروژه‌های طراحی دقیق یا انجام بازی‌های سنگین باشید، ماوس Tesco TM 264N ردیابی دقیق و همچنین دکمه‌های قابل تنظیمی را ارائه می‌دهد که می‌توانند مطابق با نیازهای خاص شما سفارشی شوند. این کار باعث افزایش بهره وری و راحتی بیشتر می شود زیرا می توانید عملکردهای پرکاربرد را به این دکمه ها اختصاص دهید.

امکانات، قیمت و خرید موس Tsco TM 264N با عکس و پاسخ به سوالات کاربران با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده TSCO)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی ماوس تسکو مدل Tsco TM 264N" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی ماوس تسکو مدل Tsco TM 264N"، کلیک کنید.