بررسی ماوس بی سیم مخصوص بازی ریزر مدل Razer Naga PRO

توضیحات

ماوس گیمینگ بی سیم Razer Naga PRO

با موس بازی Razer Naga Pro تمام قدرت خود را در بازی های رایانه شخصی آزاد کنید. ماوس Razer Naga Pro ساختاری ماژولار دارد و با تعویض پنل کناری آن می توانید آن را برای تمامی بازی های رایانه ای آماده کنید. این ماوس دارای سه پنل مختلف با دکمه های مختلف است تا برای بازی های MOBA، Battle Royale، MMO و تیراندازی آماده شود.

فناوری بی سیم Razer Hyperspeed

این فناوری 25 درصد سریعتر از بهترین فناوری های بی سیم دنیاست و پنل کناری عملکردی موس Razer Naga Pro به راحتی جدا شده و به صورت مغناطیسی به این ماوس متصل می شود. این پنل ها دارای سه مدل 12، شش و دو دکمه ای برای بازی های مختلف می باشند. پد 12 دکمه ای برای بازی های MMO عالی است و کنترل و سرعت شما را در بازی افزایش می دهد. پنل شش دکمه برای بازی های Battle Royale و MOBA و پنل دو دکمه که مانند یک ماوس معمولی است برای بازی های تیراندازی و سایر بازی های تک نفره مناسب است. پانل 12 دکمه روی سرعت، پانل دو دکمه روی کنترل و پانل شش دکمه روی هر دو تمرکز دارد با استفاده از نرم افزار Razer Synapse و فناوری Razer Hypershift می توانید عملکرد این ماوس را به گونه ای افزایش دهید که هر دکمه دارای . استفاده های بیشتر این ماوس در مجموع دارای 20 دکمه می باشد که تمامی دکمه ها قابل برنامه ریزی هستند و تعداد زیاد دکمه ها به هیچ وجه از ارگونومی و راحتی استفاده از این ماوس نمی کاهد.

سنسور اپتیکال Razer Focus+

سنسور اپتیکال ماوس گیمینگ Razer Naga Pro با سرعت بالای 20000 DPI، دقت 99.6 درصدی دارد و کوچکترین حرکات را نیز با دقت فوق العاده تشخیص می دهد. این فناوری هوشمند بوده و بسته به موقعیت های حساس در بازی، دقت و سرعت سنسور را کم و زیاد می کند. ماوس Razer Naga Pro دارای سوئیچ های نوری Razer است که با کاهش زمان پاسخگویی به 0.2 میلی ثانیه سرعت شما را تا حد زیادی افزایش می دهد. با حذف تماس فیزیکی از سوییچ های این ماوس، تاخیر تقریبا صفر می شود، باتری موس Razer Naga Pro عملکرد خیره کننده ای دارد. در حالت بلوتوث این باتری تا 150 ساعت و در حالت بی سیم Razer Hyperspeed تا 100 ساعت بدون شارژ دوام می آورد. می توانید این ماوس را با کابل Razer Speedflex به کامپیوتر خود متصل کرده و در هنگام شارژ از آن استفاده کنید. این ماوس با پایه شارژ Razer Dock Chroma نیز سازگار است. ماوس Razer Naga Pro دارای حافظه داخلی برای ذخیره تنظیمات بازی می باشد و قسمت زیرین آن از PTFE ساخته شده است و بر روی هر سطح صافی قابل استفاده است. Razer Naga Pro هیچ تفاوتی با ماوس های بازی سیمی ندارد. این ماوس دارای سرعت بسیار بالا، تاخیر بسیار کم و اتصال قدرتمندی است که در برابر اکثر تداخل فرکانسی مقاوم است و می توانید از این ماوس در هر مکانی استفاده کنید.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده Razer)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی ماوس بی سیم مخصوص بازی ریزر مدل Razer Naga PRO" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی ماوس بی سیم مخصوص بازی ریزر مدل Razer Naga PRO"، کلیک کنید.