بررسی ماوس بی سیم مخصوص بازی ریزر مدل Razer Basilisk Ultimate به همراه پایه شارژر

نقد و بررسی

موس بازی Razer Basilisk Ultimate Wireless با شارژر

مشخصات، قیمت و خرید ماوس بی سیم Razer Basilisk Ultimate به همراه پایه شارژ ماوس بی سیم که علاوه بر دقت بالا دارای تاخیر و تاخیر بسیار کوتاهی است و Basilisk Ultimate را به یک ماوس گیمینگ مناسب برای گیمرهای حرفه ای و نیمه حرفه ای تبدیل می کند. . این ماوس با استفاده از فناوری HYPERSPEED Razer، 25 درصد سریعتر از سایر فناوری‌های بی‌سیم کار می‌کند، به لطف سرعت انتقال سریع، تأخیر کلیک بسیار کم و تعویض فرکانس بدون درز در شلوغ‌ترین محیط‌ها، حتی متوجه نمی‌شوید که با بی‌سیم بازی می‌کنید ماوس شما یک بازی هستید. Razer Basilisk Ultimate با داشتن مجموعه ای از دستورات در دسترس شما، تعریف و ذخیره بسیاری از ماکروها و عملکردهای ثانویه مورد علاقه شما از طریق Razer Synapse 3، دارای یک کانکتور قابل برنامه ریزی کوچک در کناره خود است، درست مانند انگشت شست همتای سیمی خود با دکمه. تنظیم پیش فرض برای این رابط DPI موقت است. به عنوان مثال، فرض کنید در یک بازی یک سلاح تک تیرانداز دارید و پس از زوم کردن به دقت ماوس بالاتری برای هد شات نیاز دارید. می‌توانید به‌طور موقت از این کلاچ برای دقیق‌تر کردن دوربین خود استفاده کنید و پس از اتمام کار، آن را رها کنید.

(البته می توان از این کانکتور برای مواردی مانند Push-to-Talk برای مکالمه یا… نیز استفاده کرد) رنگ و نور هر قسمت در این ماوس بی سیم را می توان به صورت جداگانه در Chroma Studio و زمانی که در حال مبارزه هستید برنامه ریزی کرد. با مخالفان، یک ایستگاه جنگی غیر از میز کامپیوتر خود ایجاد کنید. Razer Basilisk Ultimate دارای یک صفحه قابل دسترسی در پایین ماوس است که به شما امکان می دهد مقاومت چرخ اسکرول را تغییر دهید تا آن را به همان اندازه که می خواهید سخت یا صاف کنید. با این سطح از سفارشی‌سازی، می‌توانید به راحتی در مواردی مانند انتخاب سلاح و سایر اقدامات چرخ پیمایش پیمایش کنید. جدیدترین سنسور ماوس با بالاترین مشخصات موجود در بازار، با دقت وضوح 99.6 درصد و ویژگی هایی مانند ردیابی هوشمند، برش نامتقارن و همگام سازی حرکت بهینه شده برای بهترین عملکرد. (قابلیت ردیابی هوشمند به سنسور Focus+ اجازه می دهد تا به سرعت و به طور خودکار سطوح مختلفی را که روی آن قرار می گیرد کالیبره کند.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده Razer)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی ماوس بی سیم مخصوص بازی ریزر مدل Razer Basilisk Ultimate به همراه پایه شارژر" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی ماوس بی سیم مخصوص بازی ریزر مدل Razer Basilisk Ultimate به همراه پایه شارژر"، کلیک کنید.