بررسی ماوس بی سیم تسکو مدل Tsco TM 691

توضیحات

ماوس بی سیم Tesco TM 691

مشخصات، قیمت و خرید ماوس بی سیم Tesco TM 691 با محدوده دقت 800-1600 DPI را پوشش می دهد. هرچه مقدار این پارامتر بیشتر باشد، هنگام حرکت دادن ماوس به همان فاصله، نشانگر بیشتر روی صفحه حرکت می کند. این ویژگی برای افرادی که کارهای فشرده تری مانند کارهای گرافیکی انجام می دهند می تواند بسیار موثر باشد. نوع سنسور به کار رفته در این محصول اپتیکال بوده و با حساسیت بالایی که دارد رضایت کاربران را جلب کرده و از ویژگی های قابل توجه آن می باشد. امکان اتصال موس جذاب تسکو با دانگل USB وجود دارد. با وجود تمام ویژگی های فوق العاده ای که ماوس All-in-One Tesco دارد، قیمت مناسبی نیز دارد. اگر خواهان کیفیتی بالاتر از حد انتظار هستید ما به شما موس موثر TSCO مدل TM 691 W را پیشنهاد می کنیم که ظاهر این محصول در عین سادگی بسیار زیبا بوده و چیزی جز یک ماوس حرفه ای ندارد. وزن 53 گرم و 691 وات حمل آن را آسان کرده است. ابعاد آن نیز به گونه ای است که در دست گرفتن بسیار آسان است و در استفاده طولانی مدت باعث خستگی نمی شود. روکش این ماوس از مواد ABS ساخته شده و در برابر ضربه مقاوم است.

امکانات، قیمت و خرید ماوس بی سیم Tesco TM 691 با عکس و پاسخ به سوالات مشتریان با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده TSCO)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی ماوس بی سیم تسکو مدل Tsco TM 691" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی ماوس بی سیم تسکو مدل Tsco TM 691"، کلیک کنید.