بررسی ماوس ای فورتک مدل A4Tech N-500FS

نقد و بررسی

E Mouse Fortek N-500FS

کلیک های بی صدا

مشخصات، قیمت و خرید موس A4Tech N-500FS شما را روی کار در حال انجام متمرکز نگه می دارد و نگرانی از مزاحمت دیگران را از بین می برد.

عمر دکمه 5 میلیون کلیک

با کیفیت عالی، بیش از 5 میلیون کلیک تضمین شده است.

1200 DPI

تضمین ردیابی صاف و دقیق در همه جا، حتی روی منسوجات مودار. پد ماوس خود را دور بیندازید!

چرخ ضد گرد و غبار

طراحی ضد گرد و غبار، عمر چرخ را افزایش می دهد.

مجموعه ای از وزنه های تعادل داخلی

مجموعه ای از وزن شمار برای بهترین تجربه بازی.

چرخ 4 طرفه

اسکرول هوشمند افقی و عمودی

16 در یک

ویژگی های ژست دستورات را با میانبرهای صفحه کلید اجرا کنید.

برند E-Fortech فعالیت خود را در زمینه تولید انواع لوازم جانبی کامپیوتر از سال 1987 در تایپه تایوان آغاز کرد. پرفروش ترین تجهیزات کامپیوتری این برند مانند موس A4Tech N-500FS توانسته سهم بالایی از بازار جهانی را به خود اختصاص دهد. موس N-500FS یکی از کاربردی ترین و زیباترین محصولات این برند به حساب می آید که دارای فناوری سنسور نوری است.

یکی از بزرگترین مزیت های این ماوس بی صدا بودن آن است که در نوع خود بی نظیر است. شما می توانید این ماوس را با ویژگی های بسیاری مانند اسکرول 4 جهته، اسکرول ضد گرد و غبار، 4 کلید غیر اسکرول، 1000 DPI دقیق و کابل 150 سانتی متری تهیه کرده و برای اهداف مختلف از آن استفاده کنید. موس سیمی E-Fortech N-500FS دارای وزن سبک و طراحی ارگونومیک است که می تواند در استفاده طولانی مدت از دستان شما در برابر خستگی محافظت کند. همچنین سنسور اپتیکال موس N-500FS دارای محدوده دقت ایده آلی است و امکان استفاده از آن را بر روی سطوح مختلف فراهم می کند.

امکانات، قیمت و خرید موس N-500FS با تصاویر و پاسخ به سوالات کاربران با بهترین قیمت و نقدی در هنگام تحویل در فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده A4Tech)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی ماوس ای فورتک مدل A4Tech N-500FS" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی ماوس ای فورتک مدل A4Tech N-500FS"، کلیک کنید.