بررسی صندلی گیمینگ ریزر مدل RAZER Tarok Ultimate

توضیحات

صندلی بازی RAZER Tarok Ultimate

امکانات، قیمت و خرید صندلی Razer Tarok Ultimate محصولی از شرکت Razer است که به صورت ارگونومیک برای بازی های سنگین طراحی شده است. چرخ های این صندلی از پلاستیک فشرده 60 میلی متری با روکش PU ساخته شده است که از سر خوردن روی تمامی سطوح جلوگیری می کند. این صندلی بالابر با پشتی قابل تنظیم داخلی به خوبی از کمر حمایت می کند و از کبودی و خستگی ناشی از نشستن در قسمت پایین کمر و پشت جلوگیری می کند. صندلی بازی Razer Tarok Ultimate با چرم مصنوعی چند لایه پوشانده شده است. این مدل چرم می تواند حتی از چرم اصلی قوی تر و مقاوم تر باشد. همچنین ساپورت بزرگ و راحت که به صورت سه بعدی ساخته شده است و همچنین دسته های قابل تنظیم به شما این امکان را می دهد که در حین گیم پلی به راحتی کنترلر و دسته بازی را در دست بگیرید و با خیال راحت بازی را انجام دهید.

صندلی بازی Razer Tarok Ultimate دارای بالشتک های ضخیم و بادوام و البته ظاهری شیک است. داشتن این بالشتک ها به شما این امکان را می دهد که به اندازه دلخواه فشار وارد کنید. علاوه بر این، تکیه گاه صندلی گیمینگ Razer Tarok با قابلیت خم شدن تا 135 درجه به شما این امکان را می دهد تا در مواقع لزوم صندلی را دراز بکشید و به راحتی روی آن استراحت کنید. دسته های این محصول قابلیت حرکت در سه جهت را دارند و شما می توانید دسته ها را بر اساس شرایط دلخواه خود در بهترین حالت تنظیم کرده و برای راحتی بیشتر روی صندلی از آن ها استفاده کنید. علاوه بر این، زاویه پشتیبانی قابل تنظیم است و می توان آن را قفل کرد. خلاصه اینکه این صندلی فوق العاده راحت است و با نشستن روی آن دیگر هیچ نگرانی از ناراحتی، خستگی و درد نخواهید داشت و می توانید با آرامش بازی کنید.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده Razer)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی صندلی گیمینگ ریزر مدل RAZER Tarok Ultimate" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی صندلی گیمینگ ریزر مدل RAZER Tarok Ultimate"، کلیک کنید.