بررسی صندلی گیمینگ ریزر مدل Razer Enki Quartz

توضیحات

صندلی بازی Razer Enki Quartz

ویژگی ها، قیمت و خرید صندلی کوارتز Razer Enki محصولی باکیفیت از ریزر است که در تمام طول روز، چه در حال بازی و چه در حال کار، با این صندلی راحت خواهید بود. شکل و اندازه در نظر گرفته شده برای صندلی کوارتز Razer Enki بر اساس طرح های سنتی و قدیمی است، اما سبک منحصر به فرد به کار رفته در طراحی کاملا غیر قابل انکار است. این محصول با دو ماده چرم مصنوعی سازگار با محیط زیست و پارچه مخمل پوشانده شده است و از نظر ترکیب پارچه به عنوان محصولی بی نظیر شناخته می شود. همچنین به گفته ریزر، نوار چرمی مورد استفاده در امتداد مرکز صندلی می تواند به تراز کردن ستون فقرات شما کمک کند. علاوه بر این، جنس پوشش از چرم مصنوعی EPU است.

ظرفیت بار این صندلی بازی صورتی تا 136 کیلوگرم می باشد. و حداکثر ارتفاع کاربری که از آن استفاده می کند از 166 تا 204 سانتی متر می باشد که یکی از مهم ترین ویژگی های این صندلی فریم محکم و بادوام آن است. بدنه صندلی بازی Razer ENKI QUARTZ از فولاد و آلومینیوم ساخته شده است که در برابر فشار و وزن زیاد بسیار مقاوم است. همچنین در برابر حرکات احساسی شما ناشی از بازی قوی است. از دیگر ویژگی ها و مزایای این محصول می توان به پشتی قابل تنظیم تا 152 درجه، دسته های قابل جابجایی 4 جهته و قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی اشاره کرد. این صندلی یکی از بهترین گزینه ها برای گیمرهای کنسول، رایانه شخصی و حتی کسانی است که در طول روز در دفتر کار می کنند و هیچ گونه آسیب و فشاری به کمر یا سایر قسمت های بدن شما وارد نمی کند.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده Razer)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی صندلی گیمینگ ریزر مدل Razer Enki Quartz" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی صندلی گیمینگ ریزر مدل Razer Enki Quartz"، کلیک کنید.