بررسی اسپیکر ریزر مدل Razer LEVIATHAN V2

توضیحات

اسپیکر Razer مدل LEVIATHAN V2

مشخصات، قیمت و خرید اسپیکر Razer LEVIATHAN V2 از سری بلندگوها یا ساندبارهای بازی Razer است که کیفیت صدای فوق العاده بالا و نورپردازی زیبای RGB دارد. Razer Leviathan V2 یک نوار صوتی چند درایور و ساب ووفر است که دارای THX Spatial Audio و Razer Chroma™ RGB است. اسپیکر Razer Leviathan v2 به طور همزمان با استفاده از بلوتوث 5.2 به رایانه شخصی، نینتندو سوییچ و گوشی هوشمند شما متصل می شود و می توانید بین دو دستگاه جابجا شده و به طور همزمان از آنها استفاده کنید.

علاوه بر این، این اسپیکر با نرم افزار Razer Synapse و اپلیکیشن گوشی هوشمند Razer سازگار است و می توانید از هر دو نرم افزار برای دسترسی به تنظیمات Razer Chroma و سفارشی سازی تنظیمات نور ساندبار استفاده کنید. سیستم صوتی یکپارچه ما با 2 توییتر با برد کامل، یک ساب ووفر خاموش و موارد دیگر طراحی شده است تا صدایی با کیفیت بالا و دامنه کامل ارائه کند که تجربه صوتی شما را افزایش می دهد. این بلندگوی Razer صدایی با کیفیت بالا ارائه می‌کند و به شما امکان می‌دهد صحنه‌های صوتی واقعی‌تر و دقیق‌تری داشته باشید که به فیلم‌ها، بازی‌ها و موسیقی شما جان می‌بخشد. علاوه بر این، این اسپیکر را می توان با استفاده از کابل USB-C به کامپیوتر متصل کرد و نگران سازگاری آن با کامپیوتر خانگی خود نباشید. این بلندگوی جمع و جور کاملاً زیر مانیتور شما قرار می گیرد تا میز شما را از شلوغی دور نگه دارد.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده Razer)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی اسپیکر ریزر مدل Razer LEVIATHAN V2" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی اسپیکر ریزر مدل Razer LEVIATHAN V2"، کلیک کنید.