بررسی اسپیکر ریزر مدل Razer Leviathan Mini

توضیحات

اسپیکر ریزر مدل Leviathan Mini

ویژگی ها، قیمت و خرید اسپیکر ریزر Leviathan Mini از برند ریزر محصولی کوچک و قابل حمل است که هم به صورت بی سیم و هم بی سیم قابل استفاده است. این اسپیکر یک نسخه کوچکتر از نوار صوتی Leviathan است که طبق ادعای Razer یکی از بهترین اسپیکرهای قابل حملی است که تا کنون ساخته شده است و آن را به عنوان “کوچک اما قدرتمند” تبلیغ می کند. در حالت بی سیم، شما دارای بلوتوث نسخه 4.0 هستید که با فناوری aptX و نمایه A2DP ارائه می شود. با پشتیبانی از فناوری aptX در بلندگو، می توانید کیفیت صدای CD Audio را از دستگاه بشنوید. علاوه بر این، بلوتوث با فناوری NFC ادغام شده است تا اتصال بلندگو با دستگاه های دیگر را سریعتر انجام دهد. همچنین از این اسپیکر می توان علاوه بر گوش دادن به موسیقی برای برقراری تماس تلفنی و پاسخگویی به تماس های دریافتی از تلفن همراه استفاده کرد. در این حالت صدای گوینده را به وضوح و بلند خواهید شنید و صدای شما از طریق میکروفون با فناوری Clear Voice Capture به راحتی به طرف مقابل منتقل می شود.

به علاوه برد اسپیکر در حالت بی سیم تا 10 متر می باشد و در صورتی که موبایل شما در این محدوده باشد، اتصال برقرار می شود. در حالت دوم می توانید از جک 3.5 میلی متری برای انتقال صدا به بلندگو استفاده کنید. یکی از مزایای این اسپیکر این است که آخرین دستگاهی را که به صورت بی سیم به اسپیکر وصل شده است را به خاطر می آورد، بنابراین می توانید دفعه بعد تنها با فشار دادن یک دکمه به آن متصل شوید. همچنین در داخل Leviathan Mini یک باتری لیتیوم یون قابل شارژ با ظرفیت اسمی 2600 میلی آمپر ساعت قرار دارد و می تواند تا 10 ساعت به طور مداوم موسیقی پخش کند. می توانید دو عدد از این اسپیکرها را بردارید و آنها را با یکدیگر جفت کنید و به جای استفاده از قدرت یک اسپیکر، دو عدد از آنها را برای کیفیت و قدرت بالاتر داشته باشید. در نهایت باید اشاره کنیم که Leviathan Mini برای دستگاه های موبایل اپل مانند آیفون، آی پد و آی پاد ساخته شده و با دستگاه های اندرویدی نیز سازگار است.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده Razer)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی اسپیکر ریزر مدل Razer Leviathan Mini" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی اسپیکر ریزر مدل Razer Leviathan Mini"، کلیک کنید.