بازگشت حجاج سیستان و بلوچستان از جمعه ۱۵ تیر

بازگشت حجاج سیستان و بلوچستان از جمعه ۱۵ تیر

زندگانی/سیستان و بلوچستان مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: عملیات بازگشت حجاج سیستانی و بلوچستانی سرزمین وحی از جمعه ۱۵ تیر تا ۱۷ تیرماه، از طریق فرودگاه بین اللمللی زاهدان و کنارک آغاز خواهد شد.

خسروی بنجار در گفت‌وگو با زندگانی- افزود: استقبال کنندگان از حجاج به منظور شرایط موجود در سیستان و بلوچستان و جلوگیری از انتشار بیماری تب دانگی و تداخل با فرایند حرکت مسافر و پروازهای داخلی باید از حضور گسترده در فرودگاه بین‌المللی زاهدان خودداری کنند.

وی افزود: عملیات بازگشت حجاج در قالب ۱۳ کاروان و هفت سورتی پرواز و در قالب یک‌هزار و ۵۵۴ زائر انجام خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه سیستان و بلوچستان ادامه داد: این عملیات همچنین در فرودگاه کنارک در قالب ۲ کاروان و یک سورتی پرواز با ۲۴۵ زائر انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم توسط اداره کل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان جهت ارائه خدمات مطلوب به حجاج بیت الله الحرام در فرودگاه بین‌المللی زاهدان انجام شده تا بتوانیم خدمات مطلوب در شان حجاج ارائه دهیم.

پایان خبر زندگانی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازگشت حجاج سیستان و بلوچستان از جمعه ۱۵ تیر" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازگشت حجاج سیستان و بلوچستان از جمعه ۱۵ تیر"، کلیک کنید.