امکان ایجاد کتابخانه شخصی در پایگاه ملی داده‌های علوم‌زمین

امکان ایجاد کتابخانه شخصی در پایگاه ملی داده‌های علوم‌زمین

مدیرکل پایگاه ملی داده‌های علوم زمین، گفت: به زودی امکان ایجاد کتابخانه شخصی برای پژوهشگران علوم زمین در پایگاه ملی داده‌های علوم زمین سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور مهیا می‌شود.

به گزارش زندگانی، امید اردبیلی با اعلام این خبر اظهار کرد: هم‌اکنون پایگاه ملی داده‌های علوم زمین از ۳ سامانه اطلاعات مکانی، اطلاعات توصیفی و اسنادی و فراداده و سرویس کاتالوگی تشکیل شده که بخش اطلاعات توصیفی و اسنادی شامل بیش از ۳۹ هزار رکورد منابع کتابخانه‌ای اعم از کتاب، گزارش، پایان‌نامه‌، نقشه‌، مجله و منابع دیجیتال است که در این پایگاه برای استفاده عموم بارگذاری شده و پژوهشگران، علاقه‌مندان و دانشجویان می‌توانند از طریق سایت پایگاه ملی داده‌های علوم زمین( www.ngdir.ir) به آن دسترسی داشته باشند.

به نقل از سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور، وی افزود: در طرح جدید امکان ایجاد کتابخانه شخصی برای مخاطبان به وجود آمده که هر کاربر می‌تواند هر تعداد از کتاب‌های مورد علاقه خود را به مدت مشخص، امانت گرفته و در کتابخانه شخصی دیجیتال خود نگهداری کند و پس از پایان می‌تواند آن را تمدید کند یا پس دهد.

پایان خبر زندگانی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امکان ایجاد کتابخانه شخصی در پایگاه ملی داده‌های علوم‌زمین" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امکان ایجاد کتابخانه شخصی در پایگاه ملی داده‌های علوم‌زمین"، کلیک کنید.