کاهش 27 درصدی حوادث جاده ای در استان زنجان – خبرگزاری زندگانی | اخبار ایران و جهان

کاهش 27 درصدی حوادث جاده ای در استان زنجان - خبرگزاری زندگانی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری زندگانی، جعفر قزوینیان، در آیین اختتامیه پویش «چشم به راهیم» اظهار کرد: در سومین سال اجرای این پویش سعی کردیم از تمام ظرفیت ها استفاده کنیم تا شاهد کاهش وقوع تصادفات باشیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با عنوان اینکه امسال شاهد کاهش 27 درصدی تصادفات هستیم، افزود: این موفقیت نتیجه زحمات تمام کسانی است که پا به پای راهداران تلاش کردند.

قزوینیان تاثیر فرهنگ و تبلیغات را در کاهش تصادفات بسیار مهم دانست و گفت: اقدام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای با همراهی دیگر نهادها و ارگان ها جهت برگزاری پویش همراهان سفر ایمن قابل تقدیر است.

وی تصادفات در آزادراه ها را همواره دغدغه ذهنی و کاری مسیولان به ویژه راهداری و حمل و نقل جاده ای عنوان کرد و افزود: عبور هزار و 400 خودرو در ساعت از این محور، این نگرانی را ایجاد کرده بود که با راه جویی و تدبیر برای کاهش آمار تصادفات اقدام به برگزاری پویش چشم به راهیم داشته باشیم که امروز کاهش تصادفات نتیجه این اقدام است.

این مقام مسیول در ادامه گفت: امسال در تمام شهرستان های این استان با اجرای پویش چشم به راهیم سعی داریم خدمات ارزنده ای به جامعه حمل و نقلی کشور ارایه کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با اشاره به تردد خودرو از محورهای مواصلاتی استان نیز اظهار کرد: یک میلیون و 213 هزار خودرو در محورهای مواصلاتی استان ورود داشته اند که 5/9 درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

وی ادامه داد: خروج یک میلیون و 207 هزار خودرو از محورهای استان صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 2/5 درصد کاهش داشته که نشان از ماندگاری مسافر در استان دارد.

گفتنی است در پایان مراسم از هنرمندان و برگزارکنندگان این پویش تقدیر شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کاهش 27 درصدی حوادث جاده ای در استان زنجان – خبرگزاری زندگانی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کاهش 27 درصدی حوادث جاده ای در استان زنجان – خبرگزاری زندگانی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.