محدودیت های ترافیکی پایان هفته اعلام شد

محدودیت های ترافیکی پایان هفته اعلام شد

به گزارش زندگانی،سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور، محدودیت های ترافیکی پایان هفته را به شرح ذیل اعلام کرد.

زندگانی در خبری نوشت:تردد موتورسیکلت از ساعت 1200 ظهر روز چهارشنبه تاریخ های 15 فرودین 1403 الی ساعت 0600 روز شنبه تاریخ 18 فروردین 1403 از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

محور کرج- چالوس

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است.

روز جمعه تاریخ 17 فروردین 1403 ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه در به شرح ذیل است:

از ساعت 1300 آزادراه تهران-شمال اعمال محدودیت تردد برای خودروهای به مقصد چالوس انجام می شود، از ساعت 1400 ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد به صورت کامل، از ساعت 1600 از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه اجرا می گردد.(شمال به جنوب)،از ساعت 2300 طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دوطرفه می شود.

تردد از مسیر جاده قدیم قدیم کرج-چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت 1200 از میدانم امیر کبیر به سمت چالوس ممنوع است.

محور هراز

تردد همه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.

تردد همه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 1200 الی 2400 روز چهارشنبه تاریخ های 15 فروردین 1403 و همچنین از ساعت 0600 الی 2400 روزهای پنجشنبه و جمعه تاریخ های 16 و 17 فروردین 1403 محور هراز ممنوع است.

در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی روز جمعه تاریخ 17 فروردین 1403 به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

47217

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "محدودیت های ترافیکی پایان هفته اعلام شد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "محدودیت های ترافیکی پایان هفته اعلام شد"، کلیک کنید.