برگزاری نشست اضطراری اتحادیه عرب درباره حمله های رژیم صهیونیستی

برگزاری نشست اضطراری اتحادیه عرب درباره حمله های رژیم صهیونیستی

به گزارش زندگانی به نقل از اسپوتنیک، اتحادیه عرب از نشست اضطراری خبر داد که درباره غزه فردا برگزار خواهد شد.

این نشست اضطراری در روز چهارشنبه جاری در سطح نمایندگان دایم برگزار خواهد شد و در آن درباره ارتکاب جنایت کشتارجمعی و قحطی در نوار غزه از سوی رژیم صهیویستی بحث و تبادل نظر خواهد شد.

حسام زکی دستیار دبیرکل اتحادیه عرب در این باره بیان کرد که این نشست به درخواست فلسطین و با حمایت شماری از کشورهای عربی از این درخواست برگزار خواهد شد تا اقدام عربی در راستای حمایت از فلسطین انجام شود.

به گزارش زندگانی، دستیار دبیرکل اتحادیه عرب بیان کرد: در این نشست درباره اقدام عربی و بین المللی در سایه تهدید های مستمر اسراییل مبنی بر حمله قریب الوقوع به شهر رفح که 1.5 میلیون آواره فلسطینی را در خود جای داده است و مخالفت تل آویو با اجرای قطعنامه های شورای امنیت درباره آتش بس و ورود کمک های انسان دوستانه که آخرین آنها قطع نامه 2728 بود که خواستار برقراری آتش بس در ماه رمضان شد، رایزنی خواهد شد.

این نشست در حالی برگزار خواهد شد که تاکنون حدود 33 هزار نفر از ساکنان غزه در حمله های رژیم صهیونیستی به این باریکه شهید و بیش از 75 هزار نفر نیز زخمی شده اند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری نشست اضطراری اتحادیه عرب درباره حمله های رژیم صهیونیستی" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری نشست اضطراری اتحادیه عرب درباره حمله های رژیم صهیونیستی"، کلیک کنید.